2012. október 3., szerda

A nemzetközi helyzet egyre fokozódik 14#

Magyar étel cseh hozzávalókból, német barátnővel, avagy a kollégium sokszínűsége.

A mai nap kihívása: vásárolj be és főzz paradicsomos húsgombócot külföldön.
Jelentem a tervet sikeresen teljesítettük. Túlteljesítettük. Ugyanis akkora mennyiséget főztünk, hogy három napra elegendő kajánk van :) Kicsit sok lett a leve, és inkább leves mint szósz, de mindenkinek ízlett.
Mivel az alkotók (mi) járom nemzet szülöttei vagyunk (magyar, cseh, német), így kicsit másmilyen lett a végeredmény: sok bors, és fokhagyma is volt benne. Mmmm... A komplikációk azonban már a bevásárlásnál kezdődtek, ugyanis a tejfölt külön el kellett magyarázni. (igen, igen, nyelvi nehézségek...) Azután a babérlevelet kellett megtalálnom, de az sikerült egyedül :) Később a főzés is izgalmas volt: a barátaim nem tudták, de nekem is ez volt az első alkalom, hogy ezt az ételt főztem! Ettől függetlenül még finom lett. Sőt! pukkadásig ettük magunkat. Íme a végeredmény:

Igen, tudom, leves... De finom volt!! :) ...holnapra is maradt.
Az este mókásan telt: zsonglőrködtünk! Maria, a német barátnőm hozott magával három kis labdát, amikkel ő tud zsonglőrködni, és minket is igyekezett megtanítani. Én valamikor régen tanultam már ezt, de nem igazán emlékszem rá, már csak kettővel tudom. képek készültek, de nem publikus, mert az összes kép elmosódott a mozgástól. Meg különben is, az ott helyben volt vicces. Ahogy bénáztunk Jannal :)) Folyton leejtettünk egy labdát. Maria szerencsére nagyon türelmes volt velünk. Jannak már majdnem megy. Nekem még van mit gyakorolnom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése