2012. október 12., péntek

Majdnem péntek 13... 23#

Ha a bolt nem megy hozzád, menj te a bolthoz.

A délutáni bevásárlás alkalmával természetesen a könyvesboltba is betértem, és kicsit ledöbbentem. Az interneten azt írták, hogy a cseh könyv, amit meg akartam venni, nem található meg Opavában, csak Ostravában. Elmentünk a múltkor Ostravába, és a könyvet nem találtuk, ezért másikat vettem. Erre most az opavai boltban megtaláltam az eredetileg keresett könyvet... kicsit kiborultam. Elvégre ez jobb meg olcsóbb is lett volna. De most már mindegy. Azért elgondolkodtam rajta, hogy lehet később megveszem.
A körút alatt a postára is elmerészkedtem, és milyen szerencse, hogy nem egyedül mentem: sok kérdeznivalójuk volt. Annyira nem kedvelik a külföldre menő leveleket... De szerencsésen útjára bocsájtottuk minden papírra vetett gondolatomat. A posta nem olcsó mulatság, bár lehet, hogy csak azért, mert külföldre küldtem. A csomag, amit feladtam majdnem annyiba került, mint a tartalma... Szóval, ne postázzatok országok közt. Nem tudom, az őseink hogy csinálták -akkoriban a levelezés biztosan nem volt ilyen drága-, de így a dolog veszít a romantikájából.
Végre eljutottunk a bevásárlásig, de természetesen én közben megláttam egy cipőt, meg beleszerettem egy sálba és kiszemeltem egy pulcsit... Nem, nem fogom őket megvenni, csak epekedem. Nem vásárolhat az ember lánya folyamatosan :) Hogy elmulasszam a vásárolhatnékomat, egész este tanultam, jegyzetet írtam, folytattam a fogalmazásaimat. Sok mindenről nem számolhatok be, jó kislány voltam. Aztán lazítás képpen olvastam a regényemet (P.G.Wodehouse: Ring for Jeeves), és nevettem egy sort :) Az úr ugyanis igen humorosan ír, és még úgy is élvezhető a mű, hogy időnként elő kell vennem a szótárat. A regény folytatása magyarul már otthon vár ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése