2012. október 26., péntek

Hull a hó és hózik 37#

HÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ 

Ma esett a hó!!! Igen, tényleg. Havazott! És még mindig havazik.
Az úgy volt, hogy filmet néztem (az ajánlót olvashattátok már), és egyszer csak dörömböltek az ajtón, hogy nézzek ki az ablakon. Kinéztem. Havazik!!! Hull a hó! Október 26-án!! Több se kellett, felkaptam a csizmámat, a sálam, kesztyűm, sapkám (ma beszereztem egyet végre, kb három percig tartott a vásárlás, jól le is döbbentettem mindenkit), télikabátom és már rohantam is kifelé. Sétáltam a hóesésben és nem tudtam abbahagyni a nevetést. Csak kacagtam és kacagtam! Csodálatos volt. Az első hó! Persze amint a földre érnek elolvadnak a pelyhek, de akkor is ez az első hó. Fényes, hatalmas, szállingózó. Csak álltam és néztem, hogyan kavarognak a pelyhek a levegőben, hogyan csillan meg a lámpák fénye az apró hópihéken. Alig tudtam abbahagyni a csodálkozást és a nevetést. Hullámzottak az érzések bennem. Egyik pillanatban a havazás csodáján merengtem, a másik pillanatban pedig már a természet furcsaságain nevettem. Hihetetlen volt!
Még egy kicsit a film hatása alatt is voltam, tehát francia zene csengett a fülemben, így még idillibb volt az élmény. Klassz dolgok történtek ma, de valahogy a hó élménye mindent felülírt.
Azért írok egy összefoglalót:
Reggel megtudtam, hogy Jeseníkben harminc centi hó hullott reggelre. Persze elfogott az irigység, mert biztosan csodálatos látvány, de gyorsan elfojtottam a dolgot, hiszen akkor még úgy gondoltam, hogy az ősz még egy darabig boldogít minket, és ugye az is milyen szép!
Újra a kedven éttermünkben ettünk, lasagnát és valamilyen különleges salátát, ami isteni finom volt. Feleztünk mindkettőből, mert mindkét étel nagyon ízlett. A saláta olyan volt, "mint amikor mezítláb szaladgálsz a harmatos fűben kora reggel". Nem én fogalmaztam így, de tény, hogy nagyon különleges volt az ízvilág és az ízeket sehogyan sem tudtam bekategorizálni. Még sosem ettem ehhez hasonlót! Kecskesajt volt benne, dió, sáfrány, rukkola és egy fűszer, aminek valószínűleg sosem fog eszembe jutni a neve. Igazi ízkavalkád! Igen, isteni volt ;)


Délután vásárolni voltam, és mivel a bevásárlóparkba mentem, nem tudtam megállni, hogy benézzek a kisállat kereskedésbe. Meglátogattam a nyuszit! Már nincs egyedül, mert legalább öt másik nyuszi is volt már ott. Kisebbek-nagyobbak, lógó fülűek és torzomborzak. A szívem majd' megszakadt értük! Legszívesebben mindet elraboltam volna, hogy egy réten szabadon engedjem őket, hadd ugrándozzanak.
Aztán hazajöttem, angol házit írtam, filmeztem és a többit már tudjátok. Nem tudok betelni a hó csodájával :) A havas séta után még egy meglepetés várt rám, úgyhogy most az ablak mellé ülök, és felváltva olvasom az új könyvem, vagy nézem a hóesést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése