2012. október 7., vasárnap

Felhők felett 18#

Erdő, mező, csodatevő felhő.

Ma egész nap esett az eső, és a felhők elég alacsonyan voltak, valójában a felhők közt sétáltam :) Reijízben voltunk, meg a környező hegyekben. Reijíz egy régi régi kis falu, ahol a házak több száz éve ugyanúgy néznek ki. Amikor felújítják őket, akkor is igyekeznek az eredeti képet megőrizni. Eredetileg ez egy lovas település volt, minden háznál pacik voltak. Ma is vannak még lovak egyik-másik udvarban, de nem sok helyen. A házak aprók (alacsonyak, a bejáratok szerintem fejlehajtást igényelnek), és mintha rajzolták volna őket :)






A kis falu után a hegytetőre mentünk, felhőben sétálni. Olyan csönd volt... Hallottam, ahogy a széltől zizegnek a falevelek. Meglepően tiszta volt a levegő, és hideg, szinte vágott, ahogy lélegeztem. Először azt hittem, köd van, aztán kiderült, hogy nem, csak olyan magasan vagyunk, hogy ezek már a felhők. Imádom a hegyeket! Csodálatos látvány volt. 





 A hegytetőn kívül voltam még erdőben is meg egy édes kis vendéglőben :) Remélem még nem unjátok a ködös-felhős tájképeket, mert van még egy pár ;) A hegyek tényleg mindenhonnan láthatóak, meg az erdők is. Minden csupa természet! Milyen jó lehet, ha valaki olyan helyen él, ami körbe van véve zölddel, erdővel, folyókkal... szuper :) Nos, azt hiszem a többi képet egy külön Jeseník bejegyzésben mutatom majd meg. Addig álmodozzunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése