2012. október 16., kedd

Csak színesen! 27#

Ha az ég szürke, vigyél bele egy kis színeset.

Hát ma reggel rendesen elaludtam... Talán a tegnapi "angolmennyiség" miatt. Ráadásul az idő is úgy döntött, hogy kedd-ellenes lesz: egész nap zuhogott, szinte megállás nélkül. Minden szürke, hideg és nyirkos volt. Semmi kedvem nem volt kimenni a koliból. A szobából se, nemhogy az épületből. Végül azért csak elmentem az órámra, ami nagyon klassz volt. Szerencsére a tanárom nagyon rugalmas, így kaptam még egy kis időt a legutóbb kapott két tanulmány feldolgozására. Átrágtam már magam rajta, de nehezen tudtam felfogni. Lehet, hogy csak a fáradtság miatt, de akkor is. Most lesz rá még egy hetem.
Estére az volt a terv, hogy egy németes összejövetelre megyünk, de nem volt meg hozzá a hangulat... Így inkább beültünk egy hangulatos helyre, ahol Adele-estét tartottak... Magyarán betették Adele egyik albumát. Utána viszont valamilyen country-zenét kezdtek játszani... Nem tudtam róla eldönteni, hogy francia vagy török. Merthogy csak félig lehetett hallani. Na mindegy. Egy alkoholmentes koktélt ittam, Lambadát:


Szerencsére nem valami édes izé volt, hanem kicsit savanykás. Nem szeretem, ha tömény és édes az ital. Na mindegy. A lényeg, hogy jót beszélgettünk a barátokkal, és normális időben hazaértem :) Tanulni ma már nincs kedvem, úgyhogy most kialszom magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése