2012. október 2., kedd

Mit hoz a nap? 13#

A hullámvölgyekből csak a völgyeket nem szeretem. Meg a hullámokat. De egyébként mindent.

Még mindig betegen... De jelentem már javulok! Na jó, még nem... Reggel annyira köhögtem, hogy szólnom kellett az egyik tanáromnak, hogy nem tudok órára menni. Meg sem tudtam volna szólalni... De a sok tea és az egész napos fekvés jót tett, már sokkal jobban vagyok. Végre hosszabban is beszélgettem a szobatársammal, mesélt a családjáról, meg a kutyusaikról. Ez nagy szó, főleg a nyelvi nehézségek miatt :) Meg egyébként is kicsit szótlan a lány. De jól megvagyunk :)
Alig vártam, hogy délután legyen, és ne legyek totál egyedül (egyedül nem sok minden történik az emberrel...). Aztán eljött a délután, én pedig sokkal jobban lettem, többek között ettől:





Aki nem tudná kivenni, hogy mi is ez: friss málna olvasztott csokival és tejszínhabbal! Azt nem tudom, honnan kerítették elő a friss málnát, de nagyon boldog voltam tőle :) Lehet irigykedni a barátaimra :) Azt sem tudom továbbá, hogy ennyi édességtől, sütitől meg miegymástól hogy nem híztam még száz kilósra. Lehet, hogy tényleg létezik csokidiéta? :) Minden esetre jobb kedvem lett, és ez előmozdítja a gyógyulást is! Holnap megváltom a világot ;) Addig meg mindenki egyen annyi gyümölcsöt, amennyit csak tud, mert kell a vitamin!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése