2012. október 21., vasárnap

Még mindig ősz 32#

Szökj meg gondolatban, mert az nem bánthat senkit.

Mivel az egész hétvégét tanulással és mosással töltöttem, nem sok újdonságot tudok mesélni. Vannak viszont képeim, mert Jan Jeseníkben volt a hétvégén (persze, mert ő haza tud menni...), és ott tombol az ősz. Még gyönyörűbb, mint volt, amikor én ott jártam... A képeket tehát most a nagyérdemű közönség elé tárom, álmodozzon mindenki egy kicsit. A képek természetesen kattintásra megnőnek. Istenem... Ezek a színek!!

 












  
A következő kép a kedvencem, csodálatos ahogy a fény játszik a színekkel.


 Ezek mind a Kolonádán készültek, ahol  a szanatórium betegeinek kell sétálnia. Persze nem csak a betegek, vagy a pihenők körében közkedvelt, hiszen csodálatos a kilátás és a környezet.










 A következő két képet is imádom! Nem tudok betelni a színekkel... Amikor először láttam a fotókat, csak tátogni tudtam, semmi másra nem voltam képes a csodálkozástól. Már akkor is gyönyörű volt az ősz, amikor én ott jártam, nem gondoltam volna, hogy még szebb lehet. De lehet, mindenki láthatja.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése