2012. november 9., péntek

A tele-pohár nap 51#

Ha minden tele van, két lehetőséged maradt: hisztizel vagy éhezel. Vagy keresel tovább.

Micsoda nap...  Ebédelni próbáltunk, de az éttermek tele voltak! Pedig az U Krbuban ma négyféle ételből lehetett választani, és mind a négy isteni lett volna! De nem volt szabad hely. Továbbmentünk, de a Retro is televolt. Plusz nem volt jó a kaja sem, tehát ezt nem bántuk annyira. Az U Tiskárny is tele volt, plusz a háromból kettő ételről nem tudtuk hogy azt vajon tényleg evésre szánták-e... Aztán végül kikötöttünk az olasz-német-magyar-és még ki tudja milyen étteremben. Jól jártunk. Én pizzát ettem ( a fiúk besegítettek, mert még mindig nem tudok megbirkózni egy egésszel egyedül), a fiúk nyárson sült izét szószban. A pizza finom volt, a narancslé nem különben.
 Délután falat mászni voltunk, öten. Nagyon jó volt, bár nehezen indult. Az első "falról" egymás után ötször estem le. Legközelebb újra megküzdök vele. Aztán másik fallal próbálkoztam, azon viszont nagyon jól ment (pedig állítólag nehezebb), és kétszer felmásztam a plafonig. Teljesen a tetejére!! Szuper érzés volt! Kicsit felszabadultam.
Mászás után elmentünk (volna) sörözni, csatlakozott még három ember az ötöshöz. A bárok és kocsmák tele voltak... Négy helyet néztünk meg, be se lehetett férni. Ez egy ilyen nap volt... Aztán eszembe jutott az U Krbu, ahol egyszer már voltunk koktélozni. A sörözés tervét nem mindenki tartotta be: én például a fejfájásom miatt nem vállaltam be a sört. Viszont ettem két tiramisut és egy alkoholmentes koktéllal vigasztalódtam. Ennek köszönhetően most fáj a hasam... De akkor finom volt és jó ötletnek tűnt. Isteni volt... A koktél színátmenetes volt, a tiramisu pedig a legfinomabbak között.
Természetesen lekéstük az utolsó buszt, úgyhogy a fele utat most is gyalog tettük meg. Nem baj, nevettünk, versenyeztünk, mindenki az agyára ment mindenkinek. Jó volt, bár most hulla fáradt vagyok. Holnap hosszú nap lesz, úgyhogy most alváááááás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése