2012. november 22., csütörtök

Cseppnyi csoda 64#

Állj meg egy pillanatra, és hagyd, hogy a világ nélküled forogjon.

Ma gyönyörű látvány tárult elém, amikor a parkban vártam a többiekre:


A fény olyan szépen szűrődött át a lombokon, falevelek hullottak alá a szél hatására. Gyönyörű volt. Csak álltam és néztem, alig tudtam magamhoz térni. Jó volt egy kis időre megállni, semmi másra nem figyelni, csak a természet szépségére. Néha szüksége van ilyesmire az embernek. Nekem legalábbis biztosan. Azt hiszem a képek nem adják vissza a gyönyörűségét, de megpróbáltam, hátha meg tudom osztani veletek is ezt a szép élményt. Remélem valamennyire sikerült :)

A nap elég lehangoltan telt: furcsákat álmodok már jó ideje, és ez a napomra is rányomja a bélyegét. Egész nap tanultam, nagyon elfáradtam. Csak annyi szünetem volt, amíg bementünk a városba ebédelni. Ebéd után elmentünk megnézni az új bevásárlóközpontot, amiben a legfontosabb természetesen a könyvesbolt volt. Nem volt sok időnk, csak fél óránk, annyi meg könyvekre nem elég ugyebár... Így csak a bolt első három méterét láttam, mivel egyből leragadtam az angol nyelvű köteteknél. Legalább öt-hét könyvet kinéztem magamnak (és ez csak egy polc volt), amiket hamarosan be kell szereznem. Plusz mielőtt még hazaköltözöm, biztos, hogy be kell szereznem pár cseh klasszikust is, természetesen csehül. A hétvégén újra elmegyünk, és akkor talán már a bolt többi részét is látom :) Az egyetlen negatívum az új könyvlelőhelyben és a sok elolvasandó könyvben, hogy ha megveszem őket, akkor úgysem fogom kibírni februárig, hogy ne olvassak. Ez pedig veszélyezteti a vizsgaidőszak sikerességét... Szóval nagy önfegyelem és kötélidegek. És könyvek :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése