2012. november 26., hétfő

Mosdó etikett és cseh cset 68#

Mit mondasz, ha a tükörből nem te nézel vissza?

Megvan, hogy lehet átállítani a billentyűzetet csehre!!! Ennélfogva az estét kacagással és csehül irkálással töltöttem. Hihetetlen, hogy már ott tartok, hogy csehül is ki tudom magam fejezni. Persze nem kell hosszú és bonyolult dolgokra gondolni: már az is sikerélmény, ha egy összetett mondatot összerakok. De délután egy kicsit beszélgettünk: Jan iszonyú lassan és tagoltan elmondott két mondatot, amit a bólogatásom vagy az elképedt tekintetem kísért ahhoz mérten, hogy mennyit értettem a hallottakból, majd amikor tisztáztuk az ismeretlen szavakat, akkor rettenetesen lassan összeraktam egy válaszmondatot, amit ha lehet, még lassabban nyögtem ki. De sikerült, és végül csak ez számít. Amiikor Petra végre megérkezett, hozzá is tudtam csehül szólni :) Egészen megörült.
Este (olyan éjfél körül) kivánszorogtam a zuhanyzóba, hogy fogat mossak, és egy csomó emberrel találtam szembe magam. Illetve majdnem szembe. Rájöttem, hogy vajmi kevés fogalmam van a fürdőszobai és fogmosási etikettről, és iszonyú hülyén éreztem magam, amikor felnéztem, és a tükörből más arcát is láttam visszanézni a sajátomon kívül. Mosolygásra semmi reakció, voltak viszont fura, méregető pillantások. Ilyen pillantásoknál sosem tudom, hogy azért kapom őket, mert külföldi vagyok, vagy nem kedvelnek, vagy csak szimplán ellenszenves vagyok nekik. Vagy csak a fürdőszoba intimitása miatt van? Fogalmam sincs. Lehet, hogy kutatásokat kellene végeznem és elemezni a helyzetet. Vagy valaki írt már ebben a témában??? Most jól jönne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése