2012. november 6., kedd

Góóóóól! 48#

Ne ítélj első látásra.

Mit is mondhatnék? Eltelt ez a nap is. Igazán csak a délután és az este volt érdekes. Főként az este. De azért a délután se volt rossz. Természetesen voltam suliban, jegyzeteltem,  figyeltem, tanultam. Volt még némi vásárlás is, csak a legfontosabbak. Miket beszélek! El is felejtettem: ma vettem ajándék alapanyagokat :) Imádom ezt az időszakot! Jön a tél, a hideg, az advent, a karácsony. Ilyenkor mindig bevackolom magam a szobába és ajándékgyártásba kezdek, aztán az utolsó pillanatban rám tör a pánik, mert úgy érzem, nem lettek jók, és gyorsan megváltoztatom a felét. De általában azért eltalálom a dolgokat :)
Szóval kezdődik az ajándékgyártás! A listát ugyebár már vasárnap megírtam, (ennek ellenére még elég hiányos) tehát most jöhet a beszerzés és a kivitelezés.
Tehát volt nagy örömködés. Este csokikereső hadjáratot indítottunk (lementünk a csoki és italautomatához), de az automatában megláttam az Almdudlert (osztrák ital, almából készül és szénsavas; isteni és imádom), tehát azt is kellett venni. Felvásároltuk a készletet (konkrétan kettő darab volt a gépben, de így jobban hangzik szerintem) és mivel éppen meccs volt a tévében, letelepedtünk. Az automata a tévészobában van. Szóval letelepedtünk meccset nézni. Kiborítottam öt cseh pasit. Szegények még nem nagyon láttak olyat, hogy egy lány focimeccset néz, önként és vidáman. Azzal meg végképp nem tudtak mit kezdeni, hogy beszélgetni is lehetett róla, és nem ragadtunk le annál, hogy melyik focista helyes, melyik nem :) Szegények... Én meg csak kuncogtam. Aztán persze volt suttogás, hogy magyar lány meg hogy hihetetlen, hogy focit néz. De a döbbent arcok tetszettek a legjobban :) Legközelebb is be fogok ülni meccset nézni ;) Amúgy nem volt rossz meccs szerintem, bár szakértő sosem voltam. De volt mire figyelni, és ez a lényeg.
A csoki majd megbosszulja magát, Almdudlert pedig vadászok még a héten. Reszkessetek almás italok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése