2012. november 4., vasárnap

Készülődés minden szinten 46#

Időben készülj fel, mert ha ma nem csinálod meg, holnap kell.

Ez a nap is napsütéssel kezdődött, aztán csúnya szürke, nyomott valami lett belőle. Ennek ellenére kénytelen voltam erőt venni magamon és tanulni, mivel holnap előadás! Azt hiszem nem lesz vele gond, az esszém jó lett és sok jó anyagot találtam, amikor készítettem, amelyeket az előadáshoz is felhasználhatok. úgy gondolom, ha a témával tisztában vagyok és alaposan felkészülök, valamint megtanulom a szakszavakat, nem történhet nagy baj. Már pedig ezzel megvolnék, tehát nincs min izgulni. Ugye? Ugye.
Persze a nincs-kedvem-tanulni-szindróma miatt időről-időre kellett szünetet tartani, pihenni, így az ebéd megváltásként hatott. Jeseníkből van az ebéd, cseh étel. Valamilyen tésztába sütött vagdalthús, golyócskába formázva, ami akkora, mint az öklöm. Nagyon finom volt, káposztával ettük. Természetesen jó sokat ittam utána egész délután, de hát tudjuk, hogy a folyadékbevitel a tanuláshoz sem árt. Sőt, nélkülözhetetlen. Ez tehát pont kapóra jött.
Délután megszállt a téli hangulat (fogalmam sincs, miért, újabb hó nem volt, bár a névnapomra beígérték a barátaim), és elkezdtem karácsonyi listát írni. Rájöttem, hogy bár nagyon szívesen ajándékozok könyvet, az elég merész húzás... Így aztán kénytelen vagyok más ötletek után nézni, és rátaláltam többek között a pinterest.com-ra, amin képeket lehet találni, néhol leírással együtt, néha csak inspirációnak. Klassz kis oldal, biztos hogy sok órámat fogja még elvenni a nézegetés :) Volt még zenehallgatás, házi feladat készítés és tanulás is, de más izgalmas dologgal most nem szolgálhatok. Talán majd holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése