2012. november 14., szerda

Brno, négy nap és világjárás 56#

Ugorj!!!

Ma sajnos nem éreztem magam jól, így a délutáni órámat elhalasztottuk a tanárommal. Helyette a délutánt ágyban fekve töltöttem. Próbáltam tanulni, de aztán legyőzött a kísértés és karácsonyi projektek megvalósításába kezdtem. Egészen jól haladtam.
A Lana Del Rey korszak is véget ért a szomszédban: pár napja zenét váltottak, és azóta egyszer sem hallottam nyöszörgős mentsenmegvalaki zenét.  Hip hip hurrá :)
A délutánba még a csomagolás is belefért: holnap megyek Brnoba, négy napra, vasárnap délelőttig. Illetve abból délután lesz, mire visszaérek, de sebaj. Kénytelen vagyok tanulnivalót is vinni, de persze csak estére, mert a napokat biztos, hogy mászkálással, városnézéssel fogjuk tölteni.  Van útikönyvem, térképem, és persze az elmaradhatatlan szótár, ha netalán az angollal nem boldogulnék, vagy elfelejteném azt a kis csehet is, amit már megtanultam. Benne van a pakliban. A szobatársam és a barátaim is ajánlottak helyeket, amiket érdemes megnézni. Tehát lesz mit csinálnunk :))

Szóval csomagolás és reggel induláááááááááááááááás!! Ugrás a kalandok közepébe :) 
Élménybeszámoló majd érkezik ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése