2012. november 15., csütörtök

Micimackó is megirigyelné 57#

"Hajnalodik, kiugrom az ágyból, a barátom már vár reám..."

Ma elkezdődött egy újabb kaland. Reggel kiugrottam az ágyamból, és befejeztem a csomagolást, aztán leültem olvasni. Még tegnap este kezdtem el A keresztapát, ami annyira jó, hogy alig lehet letenni, ezért majdnem lekéstem a buszomat. De szerencsére mégsem. Jóval hamarabb ott voltam már az állomáson, mint kellett volna, hogy biztosan elérjem a vonatom. Brnoban találkoztam a párocskámmal, ez volt úgymond "félúton". Nagyon hiányzott már (a távkapcsolat szörnyű...). 
Már reggel volt egy kis sikerélményem, hiszen tudtam használni a cseh tudásomat a reggelivételnél (mert persze az előre elkészített ennivalómat a hűtőben felejtettem...), aztán a vonatra várva hallgattam a hangosbemondót és a számokat meg az időformátumokat gyakoroltam. A vonatúton nagyrészt olvastam, Ostravában kellett átszállnom, ott is vártam fél órát, közben csehet gyakoroltam.
Aztán végre odaértem! Sikeresen megtaláltuk egymást, volt nagy örömködés. Aztán kezdődött a "Gondolj! Gondolj!", hogy hogyan is tudnánk jegyet szerezni a villamosra. Végül megtaláltuk az automatát, majd szépen kibogoztuk a nagyrészt cseh szövegből, hogy hogyan is juthatunk jegyekhez.
Ezután jött a "vajon hol kell leszállni", majd a buszkeresés, és a "vajon hol kell leszállni" játék. Megtaláltunk mindent, nem tévedtünk el, és csomagostul-mindenestül megérkeztünk a szállásra. A Hotel Fontána-ban szálltunk meg, ami egy nem-is-olyan-kicsi szálloda a város "nagyonszélén". Annyira nagyon a szélén, hogy elhagytuk a Brno táblát, majd ismét elmentünk mellette. Tehát gyakorlatilag visszatértünk a városba, de tényleg nagyon kint volt. Ennek ellenére klassz hely, a szállodáról külön írni fogok, mert megér egy bejegyzést.
Az első nap nagyrészt utazással telt, meg a szállás felkutatásával, beszélgetéssel. Rengeteg mindent kaptam otthonról, ezért itt is köszönöm mindenkinek a küldeményeket :) Annyi édességem van, hogy szerintem Micimackó is szívesen cserélne velem ;) Este tanultam még kicsit, és megterveztük a hétvégi programokat, a városnézést. Már nagyon kíváncsi vagyok erre a nagyvárosra! Remélem nem szippant be ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése