2012. november 25., vasárnap

A tudáshoz vezető út 67#

A tudáshoz hosszú út vezet, tele buktatókkal. Szóval nézz a lábad elé.

Müzlit enni reggelire, ebédre... vacsira meg saláta. Mire következhetünk mindebből? Közeleg a vizsgaidőszak, halmozódik a tanulnivaló, hatványozódik az időhiány. Listák, mappák, tananyag lepi el az ágyat, az íróasztalt, a polcot.
Egész jól haladtam ma, rengeteget jegyzeteltem, belekezdtem még két esszébe, és elmerültem a menedzsment és a közigazgatási eljárás rejtelmeiben. Valahogy mégis úgy érzem, hogy minél többet tanulok, annál több vár még rám. Ez elvileg természetes, azonban jelenleg kicsit kétségbeejtő. Ezt az érzést még több listával és jegyzettel kompenzálom, ami egyenlőre segít. Meg az a sikerélmény, hogy ma sokat haladtam. Ha tartani tudom ezt a tempót egész héten, plusz még egy hétig, akkor nagyon elégedett leszek.

Megyek is vissza tanulni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése