2012. november 20., kedd

Hosszú napok 62#

A napok hosszabbak, az életünk meg rövidebb lesz. Kénytelenek vagyunk ezt a rövid időt kihasználni a bolondozásra.

A délelőttöt, (mily meglepő) tanulással, írással töltöttem, meg a hétvége képeit válogattam. A telefonom egy csomó képet összemixel... Aztán délután órám volt, és a koronázási rendről beszélgetünk angolul :) Sosem gondoltam, hogy egyszer hasznát veszem az alkotmánytöriből tanultaknak, de tessék. Mókás volt :) Eredetileg a politikai rendszerek volt a téma, de mindig a törinél kötünk ki. Azért jó volt.

Az este viszont folyamatos tanulással telt, és amikor végre felnéztem a cseh feladatsorokból akkor jöttem rá, hogy már este tíz van. A cseh nehéz :(  Rengeteg, rengeteg házit kaptam. Három tankönyvből tanulok egy időben, plusz a bemagolandó hétalakos dolgok. Élvezem, de időnként elkeseredek, mert valahogy folyton elfelejtem, amit egyszer már megtanultam. Ez többnyire a hétalakos dolgokra vonatkozik. De a feladatok jól mennek, tegnap csak két hibám volt három oldalon :)) (Igen, büszke vagyok és dicsekvő, mert végre sikerélményem van benne.)
Még elmerülök Jane Austen világában egy kicsit, aztán alvááás. Talán a tizenkilencedik század elűzi a fáradtságot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése