2012. november 2., péntek

Nyugi, pihe-puha pihi 44#

Addig nyújtózz, amíg a takaród ér, különben fázni fog a lábad és felébredsz.

Ma kivételesen nem aludtam el! Már hétkor sikerült felébrednem, akkor még a nap is sütött, így a szép hosszú listámról már jó pár dolgot kipipálhattam délelőtt. Olyan izgalmas dolgokat, mint például a pakolás, mosás (egyedül kértem el a mosóhelyiség kulcsát, igen, csehül, amitől igencsak boldog voltam! Persze biztos vagyok benne, hogy a mondat nem volt helyes, de értették és ez a lényeg), vagy a tanulnivaló rendszerezése. A hétfői előadásra gőzerővel készülök, mert angolul, szakmai témáról előadást tartani elég nagy falat lesz... Meg persze a hétfő, mint mindig, most is nyelvi nap lesz, tehát van egy rakás házim és tanulnivalóm.
A sörözés ma is elmarad, de holnap a lengyelekkel megyünk kirándulni, egész napra, így nem bánom, hogy most itthon maradhatok. A holnap kiesik, tehát ma és vasárnap kell mindent megcsinálnom.
Az idő pocsék, szürke, amitől olyan nincsenkedvemsemmitsecsinálni-hangulatom lesz. Aztán délután az eső is rákezdte, amit alapjában véve szeretek, de most csak rontott a helyzeten. Így aztán főztem egy jó nagy adag teát, (amivel az volt az első, hogy leforráztam a nyelvem, amit a nyűgösség miatt még rosszabbul viseltem) magamhoz vettem a zöld takarómat (a zöld takaró: zseníliafonálból készült, nagyonnagyon puha, és mindig "megvéd", jobb kedvre derít; egy karácsonyra kaptam, és természetesen a koliba is hoztam magammal) és olvasással töltöttem a délutánt. A Fahrenheit 451 végül csak "előkerült", így azt olvasom, gépen. Jobb így, mint sehogy.
Öröm és boldogság: az angol, P.G. Wodehouse-regényemből is egyre több mindent értek, de azt itthon nem olvasom, csak ha úton vagyok, vagy várakozok. Mindig magammal viszem. Időnként kicsit furán néznek az emberek, na de majd megszokják! Mi mást csináljon az ember lánya, amíg várakozik? Egy ideig érdekes figyelni az embereket, de aztán úgy érzem magam, mintha kémkednék, és elmegy tőle a kedvem. Így marad az olvasás. Hiszen annyi jó könyv van a világon!! A legjobb persze, ha egy forró kávét/tea/kakaó is van a kezemben, de anélkül is megteszi.
Szóval a délutánt zöld takaróval és olvasással töltöttem, teával a kezemben. Ez azért jó kedvre derített. Megpróbálom kialudni magam, hiszen holnap vár a kirándulás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése