2012. november 28., szerda

Álomnaplós 70#

Az álmaid üzennek. Ha nem érted, nem figyelsz eléggé.

Meggyőződésem, hogy az álmaink időnként komoly jelentéssel bírnak. Az enyémek újabban úgy döntöttek, hogy teljesen összekuszálódnak, tehát nem tudom, mit jelentenek. Az elméletem tehát itt meg is bukott, viszont a jobb kibogozás érdekében (meg azért, hogy hátha nem álmodok akkor annyi butaságot) elkezdtem álomnaplót írni. Ez jobbára abból áll, hogy listába szerem a címszavakat, a benyomásokat, a kis részleteket, amikre emlékszem az álmaimból. Remélem ezzel hamarosan megszűnnek a bugyuta álmaim és a hajnali felébredések. Hátha az agyam, visszaidézve, mit is hozott össze a fejemben, elszörnyűlködik és leszokik róla. Ehhez a művelethez persze be kellett szereznem egy új füzetet, ami külön élvezet volt (imádom a papír-írószereket...). Otthon pedig előszedem az álmoskönyvet. Már ha addigra nem múlnak el ezek a csodás éjjeli képsorok.
Egyébként -nem csak a rossz alvás miatt, de részben azért- annyira szétszórt vagyok, hogy két napja elfelejtek bevásárolni... ez egyenlőre még túlélhető, tekintve, hogy a többiekkel mindig együtt főzünk, plusz mindig van itthon kenyér meg sajt, de azért bosszantó. Ma is elfelejtettem boltba menni...
 Voltam viszont postán és feladtam a levelet az öcsikémnek. Plusz egy extra rövid órát tartott nekem Jirˇí, amit azzal töltöttünk, hogy a prágai utat tervezgettük. Lesz ott minden: vár, óváros, sörözés, múzeum... Minden, tényleg minden. Alig várom már azt a két napot!!! Írnom kell egy csomagolólistát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése