2012. november 21., szerda

Küzdj, rohanj!! 63#

Minél többet tudok annál jobban látom, mennyi mindent nem tudok még...

Rohanás. Köd. Rohanás. Káosz. Rohanás. Tanulás.
Ezekkel a szavakkal tudnám jellemezni a mai napot. És még nincs vége! Bár annyi jót tudnék hozzáfűzni, hogy a főtéren már építik a karácsonyi falut és mindenhol fenyőágacskák vannak, ami engem is karácsonyi hangulatba hoz. De legalábbis megmosolyogtat. A kürtős kalácsos már jó ideje kinyitott (itt Tradelníki-nek hívják), így annak az illata is a levegőben száll. Szívet melengető :)
A borzalmas köd, ami tegnap érkezett, már kevésbé. Újra elindult a vita, hogy ez vajon köd vagy szmog, két oldal kétfélét mond, de igazából a lényeg ugyanaz: undorító idő van. Ráadásul állítólag a tél nagy részében ilyen szürke lesz minden... Hol marad a gyönyörű, tiszta karácsony? :( Az időjárásnak köszönhetően ma egész nap sállal az arcom előtt mászkáltam, ami furán nézett ki, de azt mondták, hogy a szmogot nem tanácsos belélegezni. Úgyhogy nem nagyon lélegeztem be. Időm sem volt rá, mert egész nap rohangáltam egyik épületből a másikba, egyik óráról a másikra. Fogalmam sincs, hol mennyi időt töltöttem, az óráim össze-vissza voltak, ebédelni is útközben sikerült.
Amikor végre visszaértem a koliba, nekiálltam rendet tenni, meg elpakolni a nem kellő tananyagokat. Készítettem egy újabb (hatalmas) táblázatot a tárgyakról, követelményekről, időpontokról, hogy átlássam, amit a két egyetemen meg kell még csinálnom. Aztán persze jött a tanulás, újabb feladatsorok, jegyzetelés, anyaggyűjtés, beadandó írás. Gyászosan haladok, de még hajt a lendület. Kis szünetet is tartottam, folytattam a karácsonyi meglepik készítését. Egyre jobban néznek ki :)
A fejemben persze teljes a káosz, és minél többet tanulok meg gondolkodom, annál nagyobb lesz. Mindent le kell írnom, különben összekutyulódik, amit meg is teszek, csak az a baj, hogy mindig arra írom, ami épp a kezembe akad. Ennélfogva jelenleg négy helyen vannak feljegyzéseim... kezd követhetetlen lenni :) A káosz lételem, de néha azért be tud szippantani.
Ideje rendet tennei a fejemben. Na meg az asztalomon is, mert már a ceruzám sem találom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése