2012. november 30., péntek

Nyugalom szigete 72#

A pihenés a nagy futás előtt a legédesebb.

Remek. Péntek este van. Mindenki kirándul, barátokkal találkozik, bulizik. Én meg itt ülök a koliban és tanulok... Bár azt hiszem én is ébren leszek addig, míg a többiek. Nem mintha sok választásom lenne: Maria Olomoucban van, Jan Jeseníkben, Łukaszról szokás szerint semmi hír, a koli fele meg hazautazott. Nekem meg amúgy is milliónyi dolgom van, bár ma már befejeztem egy újabb esszét, ami sikerélmény és némi elégedettségre adhat okot. Szóval hipp-hipp-hurrá, haladtam. De már csak egy hét meg egy hétvége és le kell adnom a dolgaimat... Huh. Tehát nagy levegő, és folytatás.
Annyi kikapcsolódás volt, amíg vacsit főztem, közben az egyik kolis lánnyal beszélgettem, aki szakácsnak készül. Szegény szörnyülködött, hogy de keveset eszek (jelzem púposan volt a tányérom kajával...), majd megmutatta a teli lábast (háromszor akkora volt, mint az enyém), hogy ő azt vacsizza, ami abban van. Hát, minden elismerésem...
 Esti lazításnak (meg jutalomnak) Ákos-estét tartottam, ami annyiból állt, hogy meghallgattam a kedvenc Ákos-számaimat. Jó volt :) A tematikus zenehallgatást mindig szerettem. Megy Ákos dalait is, bár az újabbakkal kapcsolatban vannak fenntartásaim, de mindegy.
Azt hiszem elalvás előtt még olvasgatok, ha már ilyen nagy csönd van a koliban és nem kell  senkire sem tekintettel lennem a lámpaoltásnál vagy a zenehallgatásnál :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése