2012. november 13., kedd

Helló Élet! 55#

Vesd bele magad az életbe, mert ha nem ugrasz, sosem érted meg, milyen is valójában.

Micsoda hírt kaptam ma! Az egyik tanárnőm, aki régebben az ERASMUS program koordinátora volt itt az egyetemen, azzal fogadott a mai órán, hogy mondjak egy napot, ami jó nekem decemberben, mert megszervezik Jirˇível (a koordinátorom), hogy egy napra elvigyenek Prágába! Azt mondta, ne törődjek semmivel, ez az ő karácsonyi ajándéka. Később beszéltem Jirˇível, aki helyesbített és kibővítette a programot két napra. Tehát: december 13-14. Prága!!! Csodás lesz, már alig várom! Jirˇí lesz az idegenvezetőm, aki egyébként történelem szakos tanár, tehát biztos, hogy nagyon izgalmas lesz. Megkérdezte, mi az, amit mindenképpen látni szeretnék, de csak azt tudtam válaszolni, hogy mindent :) Már nagyon várom! Ráadásul addigra már biztos, hogy minden a karácsony örül fog forogni a fővárosban, így idén sem kell kihagynom a karácsonyi vásárt, a forralt bort, meg az ilyenkor szokásos dolgokat, amiket egyébként otthon élveznék. A történelmi Prága... el sem tudom hinni :)
Imádok utazni. Mindig egy új világ nyílik meg előttem minden hellyel, amit megismerek. Mire Prágába megyünk, addigra már beszélni fogok csehül (tanulok ám minden nap, ahogy azt kell), tehát már elveszett sem leszek. Most semmi másra nem tudok gondolni, csak az utazásra. Kalandra fel!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése